اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه ۱۸ به مناسبت هفته هوای پاک چند برنامه ویژه در راستای‌ ترویج فرهنگ زندگی سالم و مشارکت شهروندان در حفظ محیط‌زیست اجرا کرد.

پسماند

همشهری محله‌ـ مریم قاسمی: رئیس اداره پسماند شهرداری منطقه ۱۸ با اعلام برنامه های هفته هوای پاک گفت: «پیاده‌روی خانوادگی، مسابقه نقاشی و عکاسی در فضای مجازی، دوچرخه‌سواری، کاشت نهال توسط خانواده شهدا و تقدیر از آموزشگران فعال اداره پسماند از جمله برنامه‌هایی است که در طول این هفته برای همه گروه‌های سنی در نظر گرفته شده بود».

«جعفر قیصری» در این باره افزود: «طرح نمادین دوچرخه‌سواری در بوستان‌های قائم(عج)، شهدای یافت‌آباد و...، پیاده‌روی خانوادگی از خیابان اسدآبادی تا بوستان مینا با حضور هزار نفر از اهالی در رده‌های سنی مختلف، مسابقه عکاسی و نقاشی برای گروه سنی ۵ تا ۱۲ ساله با محوریت تفکیک پسماند وکاشت نهال توسط پدر شهید مدافع حرم علیرضا مرادی از جمله این برنامه‌ها بود».

گفتنی است در هریک از این برنامه‌ها که از ۲۹ دی تا ۵ بهمن به مناسبت هفته هوای پاک برگزار شد، آموزش و مشاوره‌های لازم توسط آموزشگران در زمینه توجه بیش از پیش به محیط‌زیست و تفکیک پسماندها از مبدا، استفاده از کیسه‌های پارچه‌ای به جای نایلون و پلاستیک و... در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

کد خبر 652280

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha